Wybrane publikacje z księgozbioru wirtualnej czytelni IBUK Libra
Proponujemy następujące publikacje poruszające problematykę marketingu, do których nasza Biblioteka ma dostęp:
Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?
Jacek Kotarbiński
Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów
Joanna Macalik
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury : działania współczesnego teatru i filharmonii
Wioletta Krawiec
Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce : na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego
Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja? : podręcznik akademicki
Redakcja naukowa Anna Niedzielska, Joanna Pikuła-Małachowska
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej : wybrane aspekty
Redakcja naukowa Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra
Influencer marketing w dobie nowych mediów
Kinga Stopczyńska
Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów
Piotr Kantorowski, Paweł Głąb
Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta
Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej
pod redakcją naukową Krystyny Mazurek-Łopacińskiej i Magdaleny Sobocińskiej
Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu
pod redakcją naukową Krystyny Mazurek-Łopacińskiej i Magdaleny Sobocińskiej
Przyszłość marketingu : koncepcje, metody, technologie : teoria i zastosowanie
pod redakcją Roberta Kozielskiego ; [autorzy rozdziałów Michał Moneta, Agata Matuszewska-Kubicz, Agata Mardosz-Grabowska, Magdalena Kalińska-Kula, Dominika Kaczorowska-Spychalska
50 praw marketingu Kotarbińskiego
Jacek Kotarbiński ; rysunki: Marcin Skoczek
Marketing nowych technologii i produktów B+R
Dariusz M. Trzmielak, William Bradley Zehner
Organizacyjne i marketingowe aspekty internacjonalizacji przedsiębiorstw
Agnieszka Dorożyńska, Agnieszka Kłysik-Uryszek, Anetta Kuna-Marszałek