Biblioteka Pedagogiczna im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu
Deklaracja dostępności
2024-03-21

Wybrane publikacje z księgozbioru wirtualnej czytelni IBUK Libra

Niebieski napis: IBUK LIBRA PWN

Proponujemy następujące publikacje poruszające problematykę marketingu, do których nasza Biblioteka ma dostęp:

Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?

Jacek Kotarbiński

PRZEJDŹ DO PUBLIKACJI

Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów

Joanna Macalik

PRZEJDŹ DO PUBLIKACJI

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury : działania współczesnego teatru i filharmonii

Wioletta Krawiec

PRZEJDŹ DO PUBLIKACJI

Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce : na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego

Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula

PRZEJDŹ DO PUBLIKACJI

Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja? : podręcznik akademicki

Redakcja naukowa Anna Niedzielska, Joanna Pikuła-Małachowska

PRZEJDŹ DO PUBLIKACJI

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej : wybrane aspekty

Redakcja naukowa Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra

PRZEJDŹ DO PUBLIKACJI

Influencer marketing w dobie nowych mediów

Kinga Stopczyńska

PRZEJDŹ DO PUBLIKACJI

Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów

Piotr Kantorowski, Paweł Głąb

PRZEJDŹ DO PUBLIKACJI

Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta

Małgorzata Karpińska-Krakowiak

PRZEJDŹ DO PUBLIKACJI

Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej

pod redakcją naukową Krystyny Mazurek-Łopacińskiej i Magdaleny Sobocińskiej

PRZEJDŹ DO PUBLIKACJI

Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu

pod redakcją naukową Krystyny Mazurek-Łopacińskiej i Magdaleny Sobocińskiej

PRZEJDŹ DO PUBLIKACJI

Przyszłość marketingu : koncepcje, metody, technologie : teoria i zastosowanie

pod redakcją Roberta Kozielskiego ; [autorzy rozdziałów Michał Moneta, Agata Matuszewska-Kubicz, Agata Mardosz-Grabowska, Magdalena Kalińska-Kula, Dominika Kaczorowska-Spychalska

PRZEJDŹ DO PUBLIKACJI

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński ; rysunki: Marcin Skoczek

PRZEJDŹ DO PUBLIKACJI

Marketing nowych technologii i produktów B+R

Dariusz M. Trzmielak, William Bradley Zehner

PRZEJDŹ DO PUBLIKACJI

Organizacyjne i marketingowe aspekty internacjonalizacji przedsiębiorstw

Agnieszka Dorożyńska, Agnieszka Kłysik-Uryszek, Anetta Kuna-Marszałek

PRZEJDŹ DO PUBLIKACJI

 

 

 

 

Katalog integro
Dostęp do nowości
Czytelnia online IBUK libra
czasopisma
Wakelet
Kalendarz wydarzeń
<czerwiec 2024>
pnwtśrczptsond
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Kary i kaucja
Platforma edupolis
Biuletyn Informacji Publicznej
Solidarni z Ukrainą

Kontakt

Biblioteka Pedagogiczna
im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej
w Toruniu

ul. Generała Jana Henryka Dąbrowskiego 4,
87-100 Toruń

Godziny otwarcia w czasie roku szkolnego:
poniedziałek – piątek: 10:00-19:00
sobota: 09:00-15:00

Godziny otwarcia w lipcu i sierpniu:
poniedziałek – piątek: 10:00-15:00
Wypożyczalnia w środy: 10:00-17:00
sobota: nieczynne

Wypożyczalnia

wypozyczalnia@bptorun.edu.pl
Tel. 56 653 97 55
 

Sekretariat

sekretariat@bptorun.edu.pl
Tel. 56 653 97 56
 

Adres ePUAP:
/BPEDTORUN/SkrytkaESP

Kujawy Pomorze
logo Twitter
logo Instagram