Wybrane publikacje z księgozbioru wirtualnej czytelni IBUK Libra
Proponujemy następujące publikacje prezentujące różne rodzaje i aspekty komunikacji, do których nasza Biblioteka ma dostęp:
Siła komunikacji : odkryj sekret rozmów, które łączą
Charles Duhigg
Komunikacja i porozumienie : sztuka bycia razem, tworzenia więzi i rozwiązywania konfliktów
Agnieszka Ogonowska
Informacja i komunikacja
Dominique Wolton
redakcja naukowa Małgorzata Jacyno
Partnerstwo w komunikacji
pod redakcją Aleksandry Kalisz, Eweliny Tyc
Komunikacja cyfrowa
Onora O'Neill
Nowe media w międzykulturowej komunikacji społecznej na pograniczu polsko-czeskim
Paulina Żmijowska
Komunikacja, kultura i działanie
Andrzej Zaporowski
Języki specjalistyczne w komunikacji interkulturowej
pod redakcją Anetty Buras-Marciniak i Stanisława Goźdź-Roszkowskiego
Kreatywność językowa w komunikacji internetowej
pod redakcją Katarzyny Burskiej i Bartłomieja Cieśli
Perswazja i manipulacja w komunikacji : wybrane zagadnienia
Grażyna Habrajska
Teorie i praktyki komunikacji
pod redakcją Grażyny Habrajskiej
Teorie i praktyki komunikacji 2
Anna Barańska-Szmitko, Anita Filipczak-Białkowska
Umysł uzewnętrzniony w komunikacji : podstawy teoretyczne
Aleksy Awdiejew, Grażyna Habrajska
Komunikacja naukowa w Polsce : szczepionki, medycyna alternatywna, zmiany klimatyczne, GMO pod lupą
Aneta Krzewińska, Małgorzata Dzimińska, Izabela Warwas, Justyna Wiktorowicz
Komunikacja naukowa w Polsce : Partycypacja. Dialog. Zaufanie
Pod redakcją naukową Izabeli Warwas, Małgorzaty Dzimińskiej, Anety Krzewińskiej
Komunikacja medyczna - wyzwania i źródła inspiracji
Redakcja naukowa Antonina Doroszewska, Marta Chojnacka-Kuraś, Aldona K. Jankowska
Humanizacja procesu leczenia i komunikacja kliniczna pomiędzy pacjentem a personelem medycznym w czasie pandemii COVID-19
Zbigniew Izdebski, Joanna Mazur, Katarzyna Furman, Alicja Kozakiewicz, Maciej Białorudzki
Zarządzanie - komunikacja - nowoczesność
Redakcja Miłosz Czopek
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji
Redakcja naukowa Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane aspekty
Redakcja naukowa Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra
Komunikacja marketingowa w kreowaniu wizerunku instytucji kultury na przykładzie muzeów narodowych
Katarzyna Śmiałowicz
Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym : potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki
Beata Gotwald
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Mariusz Woźniakowski
„Wyróżniaj się lub zgiń”? W kręgu zagadnień komunikacji promocyjnej
Emilia Bańczyk
Blogi w procesie komunikacji marketingowej
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska
Organizacja jako system sieci zintegrowanych relacji komunikowania
Magdalena Zalewska-Turzyńska
Profesjonalizacja komunikowania w sytuacji kryzysowej. Perspektywa województwa dolnośląskiego w latach 1997–2018
Waldemar Sobera